|

Dotazník spokojenosti zákazníků

Ohodnocení
Důvod nespokojenosti
1. Spokojenost se sortimentem nabízených výrobků
2. Spokojenost s kvalitou dodávaných výrobků
3. Spokojenost s pružností reakce na potřeby zákazníků
4. Spokojenost se včasností dodávek
5. Spokojenost se způsoby jednání obchodních zástupců
6. Spokojenost s odborností obchodních zástupců (technická podpora)
7. Spokojenost s přístupem výrobních manažerů k potřebám zákazníků
8. Spokojenost s nabídkou dopravy do míst spotřeby
9. Spokojenost s přístupem a výkony našich smluvních dopravců
10. Spokojenost s otvírací dobou
11. Spokojenost s přístupem pracovníků expedice
12. Spokojenost se způsobem a úrovní fakturace dodaného zboží
13. Spokojenost se způsobem inkasa a řešení pohledávek a závazků
14. Spokojenost s rozsahem informací na webových stránkách
15. Pozitiva EUROVIA Kamenolomy oproti konkurenci
16. Negativa EUROVIA Kamenolomy oproti konkurenci
17. Další podněty či připomínky ke zlepšení služeb a obchodní spolupráce
18. Za společnost
19. Zpracoval
20. Dne



  

Novinky

1.9.2018

Čtěte nabídku volných pracovních míst na září 2018.

8.6.2018

Dne 6. června 2018 převzal Michael Junge, předseda představenstva společnosti EUROVIA Kamenolomy, a.s., z rukou zástupců Českého báňského úřadu a Odborového svazu Stavba České republiky prestižní cenu za bezpečnost za výsledky roku 2017 „Zlatý Permon“ v kategorii hornická činnost prováděná povrchovým způsobem v kamenolomech a pískovnách.

Podporujeme Českou společnost ornitologickou Podporujeme
Českou společnost ornitologickou